Ułatwienia dostępu
Certyfikat Analityka Zachowania (CAZ) – terapeuty behawioralnego
Osoby, które ukończyły wybrane szkolenia organizowane przez Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Fundacji IWRD mogą otrzymać zaliczenie niektórych bloków zajęciowych na studiach podyplomowych z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania na Uniwersytecie Gdańskim. Taką możliwość mają osoby, które ukończyły poniższe następujące szkolenia.
Osoby, które ukończyły szkolenie „Diagnoza autyzmu i zaburzeń pokrewnych” mogą być zwolnione z zajęć na studiach podyplomowych „Zaburzenia ze spektrum autyzmu – kryteria diagnostyczne, częstość występowania i najczęstsze wyzwania w pracy terapeutycznej.”
Osoby, które ukończyły III-stopniowy kurs doskonalący „Stosowana Analiza Zachowania w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu” mogą być zwolnione z zajęć: „Stosowana Analiza Zachowania – podstawowe techniki modyfikacji zachowań w praktyce” oraz „Metoda planów aktywności oraz skryptów i ich wycofywania”.
Osoby, które zdobyły Certyfikat Nauczyciela-Terapeuty Dziecka z Autyzmem mogą wystąpić o skrócenie stażu praktycznego z 1000 godzin do 800 i do 10 godzin superwizji – wówczas koszt szkolenia praktycznego jest niższy o 800 zł.
Zwolnienie z zajęć nie wpływa na zmniejszenie kwoty czesnego na studiach podyplomowych ze Stosowanej Analizy Zachowania.
Szkolenie to zostało stworzone w Polsce przez dr Annę Budzińską, współzałożycielkę Fundacji-Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka. Pierwsze szkolenie odbyło się w 1996 roku w Częstochowie. Obecnie szkolenie jest rozwijane i realizowane przez Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Fundacji IWRD.
Terapia dzieci z autyzmem wymaga odpowiedniego przygotowania teoretycznego i praktycznego. W ramach trzystopniowego kursu nauczysz się:
Na zakończenie kursu uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe i zaświadczenie o ukończeniu szkolenia wydane przez renomowaną placówkę, jaką jest Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Fundacji IWRD. Ośrodek ten posiada również akredytację Kuratorium Oświaty.
Szkolenie to zostało stworzone w Polsce przez dr Annę Budzińską, współzałożycielkę Fundacji-Instytut Wspomagania Rozwoju Dziecka. Pierwsze szkolenie odbyło się w 1996 roku w Częstochowie. Obecnie szkolenie jest rozwijane i realizowane przez Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Fundacji IWRD.
Ze względu na zaawansowany i specjalistyczny stopień wiedzy, kurs przeznaczony jest dla osób, które na poziomie profesjonalnym zajmują się terapią dziecka z autyzmem. Są nimi głównie:
To szkolenie teoretyczno-praktyczne systematyzujące wiedzę nabytą podczas III-stopniowy kurs: “Stosowana Analiza Zachowania w terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu” oraz pokazujące praktyczne zastosowanie technik uczenia i systemów motywacji podczas pracy z dziećmi z zaburzeniem autystycznym. Szkolenie to jest realizowane przez Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Fundacji IWRD.